سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون خبر کشته شدن محمد پسر ابو بکر بدو رسید فرمود : ] اندوه ما بدو همچند شادمانى آنهاست ، جز که از آنان دشمنى کاست و از کنار ما دوستى برخاست . [نهج البلاغه]

آراز(شعر.داستان...)


اگه گفتی امروز چه روزیه؟
...
بگو دیگه
...
زیاد فکر نکن، امروز همون روزیه که دلم برات تنگ شده!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

کاش قطره ای اشک بودم که در چشمانت متولد می شدم و بر گونه هایت زندگی می کردم و بر لبانت می مُردم تا بدانی چقدر عاشق تو هستم.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دوسِت داشتم ولی هرگز نگفتم نگفتــم تـا ز چشــــم تـو نیفتـم نگفـتـم تــا نــدونی عاشـــقم مــن نـدونی بعــدِ تــو از پـا می افتـم خیــال کـردم اگـــه روزی بـــدونی می ری شعر جدایی رو می خـونی می ری تنها میشم با بغض و گـریه تــوی شهــــر و دیـــار بی نشــونی
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

وقتی نیستی نگاهم دست خالی به چشمم باز می گردد
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 your eyes.. chon oona hastand very nice..... hame vaght toro i see... azizam har lahze look at me.... toro khoda hamishe love me... khahesh mikonam hichvaght dont forget me.... age be man nagi my baby... age nayay near me... zendegim mishe mesle hell... doset daram i love you forever..... At last , Dont Forget Me ke I put you sare kar
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

راز این گفته فقط باد صبا می داند / دارمت دوست به قدری که خدا می داند

 

منبع:2FUNS.COM

DOSTAN.ORG


 




حکیمه ::: شنبه 88/6/7::: ساعت 1:29 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 2


بازدید دیروز: 2


کل بازدید :100827
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : حکیمه[54]
نویسندگان وبلاگ :
زینب[14]
امیر[0]

من حکیمه هستم ...17 سالمه... من تازه این وبلاگ رو درست کردم اگه می خواین به عنوان نویسنده به من کمک کنید برام ایمیل بفرستید... hakimeh_m@yahoo.com
 
 
>>آرشیو شده ها<<
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<