سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانا نادان را می شناسد؛ چون قبلاً نادان بوده است؛ ولی نادان دانا را نمی شناسد؛ چون قبلاً دانا نبوده است . [امام علی علیه السلام]

آراز(شعر.داستان...)

میدونستم که تکی مثل ماه آسمون

میدونستم تو عزیزم قدر عشقمو میدونی

میدونستم تو همونی که همیشه میمونی

آره منم دوست دارم محال تنهات بزارم

تو وصله جون منی منم فقط تو رو دارم

آره منم دوست دارم محال تنهات بزارم

تو وصله جون منی منم فقط تو رو دارم

 

بهاربیست                   www.bahar-20.com

منم فقط تو رو دارم

 

بهاربیست                   www.bahar-20.com

 

غیر دوست داشتن تو دیگه چیزی ندارم

همه عمرم تویی و بی تو من کم میارم

ماه من واسه من از تو بهتر کسی نیست

بیا تو کتاب عشق فصلی تازه بنویس

بگو منم دوست دارم محال تنهات بزارم

تو وصله جون منی منم فقط تو رو دارم

آره منم دوست دارم محال تنهات بزارم

تو وصله جون منی منم فقط تو رو دارم

 

 بهاربیست                   www.bahar-20.com

 

منم فقط تو رو دارم

 




حکیمه ::: سه شنبه 88/6/17::: ساعت 8:0 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 7


بازدید دیروز: 7


کل بازدید :100849
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : حکیمه[54]
نویسندگان وبلاگ :
زینب[14]
امیر[0]

من حکیمه هستم ...17 سالمه... من تازه این وبلاگ رو درست کردم اگه می خواین به عنوان نویسنده به من کمک کنید برام ایمیل بفرستید... hakimeh_m@yahoo.com
 
 
>>آرشیو شده ها<<
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<