سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیامبر خدا صلی الله علیه و آله فرمود : دانش را در بند کنید . عرض کردم : در بند کردن آن چگونه است؟ فرمود : نگارش آن . [عمرو بن العاص]

آراز(شعر.داستان...)

یه روزی میاد که تو ، منو تنها می ذاری ، پا می ذاری رو دلم
یه روزی ، اون روزی که یا منو جا می ذاری ، یا می گی باید برم

آخ عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم
آخ عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم
آخ عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم
آخ عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم
ضربان قلب من ، با صدای قلب تو می زنه
ضربان قلب من ، با صدای قلب تو می زنه
ضربان قلب تو ، ضربان قلب منه

آخ عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم
آخ عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم
آخ عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم
آخ عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم

یه روزی میاد که من ، که منو آب می بره
تو رو هم خواب می بره
می دونم اون روزی که منو دریا می بره
تو رو رویا می بره

آخ عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم
آخ عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم
آخ عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم
آخ عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم
ضربان قلب من ، با صدای قلب تو می زنه
ضربان قلب من ، با صدای قلب تو می زنه
ضربان قلب تو ، ضربان قلب منه

آخ عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم
آخ عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم
آخ عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم
آخ عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم
ضربان قلب من


حکیمه ::: سه شنبه 88/6/3::: ساعت 12:56 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 6


بازدید دیروز: 11


کل بازدید :100859
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : حکیمه[54]
نویسندگان وبلاگ :
زینب[14]
امیر[0]

من حکیمه هستم ...17 سالمه... من تازه این وبلاگ رو درست کردم اگه می خواین به عنوان نویسنده به من کمک کنید برام ایمیل بفرستید... hakimeh_m@yahoo.com
 
 
>>آرشیو شده ها<<
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<